Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sémiotická analýza animované reklamy
Drahotová, Klára ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Sluková, Tereza (oponent)
Diplomová práce bude na základě sémiotické analýzy reklamních videí zkoumat, jaké prostředky jsou uplatňovány v animované reklamě. Animovaná tvorba je zpravidla spojována s dětskými/rodinnými filmy, ve velké míře je však využívána i v reklamách, které mají za úkol ovlivnit dospělého diváka. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak se animovaná reklama snaží upoutat zákazníka a současně jak se liší od hrané reklamy. Výchozí hypotézou je tedy, že animace není určena jen pro dětského diváka, ale dokáže úspěšně fungovat i v tvorbě pro dospělé. Zároveň práce vychází z předpokladu, že animovaná reklama využívá jiné prostředky k zaujmutí diváka, nežli reklama hraná. Teoretická část se soustředí na představení animace, jejího vývoje, specifik a metod analýzy. Dále na sémiotickou i praktickou stránku reklamy a vizuální znaky obrazů. V praktické části budu srovnávat vybrané animované a hrané reklamy. Mou snahou bude popsat nástroje animace v reklamě a najít, čím se tak liší od reklamy hrané. Klíčová slova: sémiotika v reklamě, reklama, televizní reklama, animovaná reklama, animace, sémiotická analýza, kódování, denotace, konotace, obraz
Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Paulová, Šárka ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bude provést sémiotickou analýzu vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Práce bude kromě úvodu a závěru obsahovat část teoretickou a empirickou. V teoretické části představím sémiotiku jako vědní obor, osvětlím pojem znaku a semiózy. Dále popíšu pojmy denotace, konotace, verbální a nonverbální znaky. Poté představím definice reklamy, zamyslím se nad reklamním diskurzem a sémiotikou v reklamě. Následně vysvětlím pojetí televize jako reklamního média a přejdu k metodám získávání pozornosti spotřebitelů. Dále se budu zabývat dětským adresátem, dětským marketingem, dětmi a televizní reklamou, jak vnímají televizní reklamu děti podle věku a jak eliminovat vliv reklamy na děti. V empirické části pak provedu samotnou sémiotickou analýzu (denotaci, konotaci) vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty. Představím metodu výzkumu a budu se snažit potvrdit hypotézu předpokladu využití odlišných znakových prvků u dvou druhů reklam na dětské produkty (a-zaměřené na děti, b- zaměřené na dospělé) s cílem zaujmout dětského diváka metodou získání pozornosti působením na emoce a dospělého diváka skrze metodu poskytování informací. Zároveň budu u jednotlivých reklam předpokládat vzájemnou korespondenci jejich vizuální, verbální a zvukové složky.
Sémiotická analýza animované reklamy
Drahotová, Klára ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Sluková, Tereza (oponent)
Diplomová práce bude na základě sémiotické analýzy reklamních videí zkoumat, jaké prostředky jsou uplatňovány v animované reklamě. Animovaná tvorba je zpravidla spojována s dětskými/rodinnými filmy, ve velké míře je však využívána i v reklamách, které mají za úkol ovlivnit dospělého diváka. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak se animovaná reklama snaží upoutat zákazníka a současně jak se liší od hrané reklamy. Výchozí hypotézou je tedy, že animace není určena jen pro dětského diváka, ale dokáže úspěšně fungovat i v tvorbě pro dospělé. Zároveň práce vychází z předpokladu, že animovaná reklama využívá jiné prostředky k zaujmutí diváka, nežli reklama hraná. Teoretická část se soustředí na představení animace, jejího vývoje, specifik a metod analýzy. Dále na sémiotickou i praktickou stránku reklamy a vizuální znaky obrazů. V praktické části budu srovnávat vybrané animované a hrané reklamy. Mou snahou bude popsat nástroje animace v reklamě a najít, čím se tak liší od reklamy hrané. Klíčová slova: sémiotika v reklamě, reklama, televizní reklama, animovaná reklama, animace, sémiotická analýza, kódování, denotace, konotace, obraz

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.